Mässa i Västervik.

Nu är jag hemma efter mässan och har jobbat igen.
Alla ordrar är skickade - jag beklagar om någon ville ha sina varor tidigare, det gick inte att behandla beställningar i Västervik, och packa och skicka tyvärr.

Jag vill tacka alla som hade besökt oss på mässan från onsdag till lördag. Det var jätte trevligt att träffa er - gamla och nya kunder, alla trevliga och glada människor - tack så jätte mycket för alla glada stunder och för det att ni tyckte att våra produkter är fina.
Besök gärna
butiken om ni hade inte hunnit handla i Västervik!

Imorgon kommer jag att lägga upp bilder på vår monter, hoppas att så småningom kommer jag få bilder från catwalken med våra kollektioner - modellerna var jätte duktiga att visa våra underkläder. Tack för det!


Hälsningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback